odlełość miedzy miejscowosciami

Indeks
Blog xennabotox
 

Temat: Internetowy atlas
Prosze o namiary na internetowy atlas gdzie znajde odleglosci miedzy miejscowosciami i gdzie moge znalezs najkrotsza droge pozdr!
Źródło: topranking.pl/1318/internetowy,atlas.php



Temat: TRANSPORT
Witam Wszystkich serdecznie. Szukam programu podającego odległości pomiędzy miejscowościami, obliczającego optymalną trasę przejazdu. Zasięg - cała Europa. Dziękuję za pomoc. R.P.
Źródło: topranking.pl/1319/transport.php


Temat: Pytanie o Autoroute'a
Cześć, orientuje się ktoś czy jest program, który liczy odległości między miastami w Polsce z dokładnością do ulic (np. z Katowic z ul.Górniczego Stanu do Wrocławia na ul. Drobnera, potem ul. Horbaczewskiego). Wiem, że jest mapa Europy - Autoroute, ale ona liczy tylko odległości miedzy miejscowościami. Za wszelką informację bedę wdzięczna, Sylwia.
Źródło: topranking.pl/1620/pytanie,o,autoroute,39,a.php


Temat: odległość w znajomości?
odległość w znajomości? W nawiązaniu do wątku o znajomościach z netu chciałam zapytać o inną rzecz. Co jeśli odległość między miejscowościami jest duża? Poznałam faceta przez net, bardzo fajnie mi się z nim gada na gg i przez telefon, znamy się dość d ługo (od marca) ale ponieważ on mieszka 300 km ode mnie jak na razie nie mogliśmy się jakoś spotkać. W grę wchodzą weekendy a on studiuje zaocznie... zastanawiam się czy odległość nie będzie czynnikime utrudniającym?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,14473777,14473777,odleglosc_w_znajomosci_.html


Temat: Baza danych odległości między miejscowościami
Witam Od kogo mogę kupić w miarę szczegółową bazę odległości między miejscowościami w Polsce? Format praktycznie obojętny, byle obrabialny. Odpowiadając prywatnie usuń _spamprecz z mojego adresu.
Źródło: topranking.pl/1256/baza,danych,odleglosci,miedzy.php


Temat: POMOCY!!!!!!! PLIZZZZZZ
potrzebuje jakis programik lub cos w tym stylu zeby to nagrac na cd chodzi o "cos" co moze obliczac odleglosc miedzy miejscowosciami w polsce np cos jak www.pilot.pl moze byc bez zdjec i bez bajerow tylko potzreben sa obliczanie odleglosci w km czy wie ktos co mozna takiego skolowac??
Źródło: topranking.pl/1320/pomocy,plizzzzzz.php


Temat: odległości
poszukuję tabeli odległości pomiędzy miejscowościami w Polsce lub programu który byłby w stanie coś takiego zrobić - czy wiecie gdzie szukać? PiotrB
Źródło: topranking.pl/1257/odleglosci.php


Temat: daza odległości
Witam ... Pewnie wiele razy byl walkowany  ten temat, chodzi mi o bazę danych zawierajaca odleglosci miedzy miejscowosciami ... Czy ewentualnie ktos moglby mi powiedziec gdzie i co mam szukac .. Z gory dzieki
Źródło: topranking.pl/1255/daza,odleglosci.php


Temat: Jak zapisac w bazie
Mam nastepujacy problem. Chce napisac program (a raczej musze) ktory bedzie obliczal odleglosci miedzy miejscowosciami na podstwawie dl i szer geograficznej. A wiec bede musial obliczyc sin szer i sin dl. A najpier do bazy zapisac dane szerokosc i dlugosc geograficzna ja je zapisac, jak skonstruowac baze aby zapisac takie dane. pzdr Darek
Źródło: topranking.pl/1282/jak,zapisac,w,bazie.php


Temat: ratunek z nieba dla regionu czestochowy?????????
...ma kosztować ok. 3,5 mln zł. Skąd pieniądze? - Obiecał nam je już marszałek województwa - informuje Górzyński. Uzupełnia, że piloci będą prawdopodobnie z LPR, a lekarze i pielęgniarki być może z Płocka. Płock poza rejonem operacyjnym Teraz w Polsce jest 17 baz (w tym jedna sezonowa w Koszalinie), w których stacjonują śmigłowce LPR. Uznaje się, że ich rejony operacyjne powinny sięgać 60-80 km. Do zlokalizowanych w takiej odległości miejscowości śmigłowiec dociera w ciągu 20 minut. źródło: www.gazeta.pl/plock" Lokalizacja, prosze bardzo np. lotnisko w Rudnikach. Czy jest szansa, może warto sprubować. :))))))))))))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,44227471,44227471,ratunek_z_nieba_dla_regionu_czestochowy_.html


Temat: Baza odleglosci
Witam grupowiczow, Mam problem, potrzebuje bazke w ktorej bylyby odleglosci pomiedzy miejscowosciami w Polsce. Moze ktos z was spotkal sie z taka bazka lub ewentualni wie skad mozna takie cos zdobyc ?? Bylbym wdzieczny.
Źródło: topranking.pl/1282/baza,odleglosci.php


Temat: Odległość między miastami- proszę o pomoc
Odległość między miastami- proszę o pomoc Szukałam jakiejś sensownej mapy w internecie, ale niczego nie udało mi się ustalić. Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu (+/-) odległości między miejscowościami: Chorzów (woj. śląskie) - Strzelce Wielkie (woj. łódzkie) Strzelce Wielkie (woj. łódzkie) - Jaworzno (woj. śląskie) Wiem, że trasa przebiegała drogą 483 (Częstochowa>>Brzeźnica) Pytanie pewnie głupie, ale wierzę, że znajdzie się ktoś kto mi pomoże. pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,27625463,27625463,Odleglosc_miedzy_miastami_prosze_o_pomoc.html


Temat: Wyjechać czy nie wyjechać?
...rente. W Polsce nie bylo mnie stac (mimo dobrych zarobkow) na placenie comiesiecznych skladek na prywatne ubezpieczenie. Dodatkowe do tego co oferuje panstwo. > żle jest byc z daleka od bliskich i musiec polegac tylko na samej sobie > zle nie moc zadzwonic wtedy, gdy ma się taka potrzebe, bo wiadomo - telefony > kosztują > Minuta rozmowy do Polski kosztuje mnie ok 15 groszy (pewnie mniej niz minuta rozmowy w Polsce gdzie odleglosc miedzy miejscowosciami jest 60 km) i nie napisze ile to jest mojego godzinnego zarobku coby nie denerwowac ludzi ;o). A za staly, nieograniczony dostep do internetu place miesiecznie przeliczajac na zlotowki ok 22-25 zl. Zalezy od kursu dolara. > i mowie to z perspektywy osoby, ktora mieszka od rodzinnego domu zaledwie 60 km > > a co by bylo, gdyby to bylo obce panstwo? > > musisz sama przewałkować ten...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,23767160,23767160,Wyjechac_czy_nie_wyjechac_.html


Temat: "Mapa" polski - dane
...odleglosciami miedzy miescowosciami (tymi, ktore reprezentowane sa przez wierzcholki grafu laczone dana krawedzia). (Chyba wiesz co to jest graf:) ?) Jak latwo zauwazyc w tych danych o ktore prosze nie ma _zadnych_ informacji o lokalizacji miejscowosci w tereniu, ich wzglednym polozeniu (np. czy Krakow jest na polnoc, czy zachod od Warszawy) ulozeniu. Wiec slowo "mapa" uzylem umownie. To jest mapa drogowa :) tylko nie narysowana graficznie. Odległości między miejscowościami wystarczą do narysowania całej mapy, brakuje tylko informacji o obrocie względem północy, co jest łatwe do wyznaczenia na podstawie dużych miejscowości na obrzeżach mapy. Zgadza się?
Źródło: topranking.pl/1406/mapa,polski,dane.php


Temat: Wyszukiwarka po kodzie pocztowym
...bo to nie ma sensu. | Bielsko-Biała (w sumie nie takie małe miasto) ma praktycznie jeden | kod 43-300. | Ale adresów chyba ma więcej? :) Chodziło mi oczywiście tylko o kod. Heh. Zależy o co dokładnie temu gościowi chodzi, nie bardzo się określił, a skoro nie wie właściwie czego chce to podejrzewam, że to jakieś fistaszki (na zaliczenie do szkoły czy coś), więc o kupowaniu poważnych danych GIS nie ma pewnie mowy. Widziałem takie tablice do określania odległości między miejscowościami, takie koło, gdzie przekręcasz ustawiając na odpowiednie miasto i masz w kolumnie odległości do reszty miast (kilkudziesięciu). Można to zrobić na danych z takiej tablicy tylko trzeba je wklepać. Np.: ^ Miasto ^ Warszawa ^ Kraków ^ | Kraków | 350km | 0km | | Katowice | 300km | 50km |
Źródło: topranking.pl/1479/wyszukiwarka,po,kodzie,pocztowym.php


Temat: post tylko dla inteligentnych,wchodzcie!
Zad 2 V - prędkość 1 pociągu s - odległość między miejscowościami s=V*t s=s1+s2 t1=40 (już nie zapisuję wyprowadzeń tylko od razu podstawiam 40) równanie 1: s=(X+15)*40+X*40 równanie 2 wyprowadzamy tak: t2 - czas jazdy pierwszego pociągu w wariancie 2 0.5s = (x+15)*t2 po przekształceniu: t2=s/(2(x+15)) # częsc 1 0.5s = x*(t2+9) # część 2 więc: 0.5s=(x*(s/(2(x+15)+9) Teraz trzeba rozwiązać układ równać 1 i 2 czyli:...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,10990504,10990504,post_tylko_dla_inteligentnych_wchodzcie_.html


Temat: czy ktoś wie???
Paenka nie wie, że istnieją jeszcze inne sposoby sprawdzenia jaka jest odległość między miejscowościami. Każdy z tego forum może osobiście wziąć mapę i sprawdzić czy z Broszek koło Złoczewa jest bliżej do Sieradza czy Wielunia :P Nie trzeba wcale jechać samochodem i patrzeć na licznik :P
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,164,44365940,44365940,czy_ktos_wie_.html


Temat: HELP zadanko - dziwne - ciekawe
Newton urodzil sie w 1643r. w Liscolnshire. Einstein w 1879r. w Ulm. Odleglosc miedzy miejscowosciami wynosi 800 km. Czy istnieje taki uklad odniesienia w ktorym obaj fizycy a)urodziliby sie jednoczesnie b)urodziliby sie w tym samym miejscu Okreslic ten uklad. HEEEELP
Źródło: topranking.pl/1829/help,zadanko,dziwne,ciekawe.php


Temat: Odległości
...pomiędzy wszystkimi miejscowościami (kodami pocztowymi w Polsce)? A może wygodniejszą formą będzie zebranie szerokości i długości geograficznych miast i na ich podstawie obliczać odległości (oczywiście z narzutem na "odległość drogową")? Może ktoś jest mi w stanie pomóc? Piszę to w PHP + MySQL Pozdrawiam serdecznie. Tomasz Łosek -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl W pierszej lepszej mapie Polski masz odległości między miejscowościami.
Źródło: topranking.pl/1408/odleglosci.php


Temat: tabela odległości
Czy ktoś z Was ma jako arkusz Ecel'a tablicę odległości pomiędzy miejscowościami w Polsce ( im bardziej szczegółową tym lepiej ) ???
Źródło: topranking.pl/1209/tabela,odleglosci.php


Temat: Witajcie :)
...z racji tego ze zajmowalam sie pilotazem wycieczek po turcji i bylam w kapadocji (i nie tylko) juz nawet nie wiem ile razy.przypuszczam ze wybierzecie sie tam samochodem wiec jesli chodzi o droge to nie ma problemu bo zatrzymujecie sie kiedy macie na to ochote i kiedy jest taka potrzeba na trasie jest sporo przyzwoitych miejsc gdzie mozna sie odswiezyc cos zjesc w przyzwoitych warunkach samo poruszanie sie po kapadocji nie jest trudne juz na miejscu odleglosci pomiedzy miejscowosciami sa niewielkie w kazdej z nich mozna znalezc przyjemny czysty i niedrogi hotel.jesli chodzi o samo zwiedzanie to smialo mozna to zrobic nawet z takim maluchem jak wasz, nie ma tam zadnych miejsc do ktorych trzeba sie wspinac czy wdrapywac po jakis zboczach prawie wszedzie prosta droga tylko w dolinie zelve trzeba pokonac co jakis czas lekkie wspiecie ale da sie zrobic.niestety wydaje mi sie ze raczej nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35082,32045442,32045442,Witajcie_.html


Temat: gps a tablice drogowe
...tylko do jakiegoś istotnego skrzyżowania. Jeżeli mieścina jest większa, to może są podawane są odległości do różnych skrzyżowań? Przecież różnice dochodzące do 10 km nie da się wytłumaczyć błędami pomiarowymi... No i super sprawa: stoi tabliczka "Gdańsk 15 [km]", a 200 metrów dalej "Gdańsk" (początek miejscowości). Pozdrawiam wszystkich Beton Witam Prawdopodobnie ma to sie do historycznego wyliczania odległości między miejscowościami. Dawnymi czasy regularnie kursowali pocztowcy. Dziś małe tablice podają odległości do granic miejscowości, natomiast duże tablice często z kilkoma miejscami odległości do centrum miasta, a konkretniej do Poczty Głównej. pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1039/50,gps,a,tablice,drogowe.php


Temat: jaka trasa na Krym najlepsza ???
...jeżdżą na długich to mit. Natomiast przeczytaj sobie mój post o tym jak planowaliśmy wyjazd z Polski. Na granicy jestem o północy nie ze względu na celników, czy inne czynniki psi :) Chodzi o to by będąc o 3 czy 4 granicy po drugiej stronie, po załatwieniu wszystkiego, rozpocząć jazdę już przy szarzejącym niebie. Na zachodniej Ukrainie drogi są masakrycznie dziurawe. Więc lepiej uważać uszkodzenie felgi to może być poważny problem, (duże odległości między miejscowościami) dlatego zabieram zawsze koło w spreju na wypadek jak bym załatwił dwa koła na raz. Jednak im dalej na wschód i południe tym drogi są lepsze, dużo lepsze. Jadąc na Krym, jechało się zawsze dłużej, wyjazd w piątek zaraz po robocie, człowiek zmęczony po całym tygodniu. Jechaliśmy właśnie krótszą trasą (kolega ją znał) i zajęło to nam 26 godzin licząc od Krakowa na miejsce. Powrotnie wracaliśmy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,791,66566387,66566387,jaka_trasa_na_Krym_najlepsza_.html


Temat: Powiaty - kwiatek legislacyjny MŁ
...TP S.A. o zrównaniu opłat za rozmowy strefowe z cenami rozmów miejscowych, oznaczało to dalsze zwiększenie liczby abonentów osiągalnych za najniższą opłatą. W tej sytuacji mogą istnieć połączenia na faktyczną odległość przekraczającą 150 km (np. w byłych województwach bydgoskim, białostockim, czy szczecińskim), które są taryfikowane na tym samym poziomie co rozmowy miejscowe. Z drugiej strony, rozmowy prowadzone na niewielką odległość pomiędzy miejscowościami leżącymi w różnych województwach mogą kosztować tyle co najdroższe rozmowy krajowe, czyli obecnie ok. 5 razy więcej (a bywało i 15). Ilustracją tej sytuacji jest opisywany swego czasu w prasie (Rzeczpospolita, Łączność) przykład, w którym mieszkańcy dwóch miast, Mieszkowa (woj. poznańskie) i Jarocina (woj. kaliskie), odległych od siebie o kilka kilometrów, za rozmowy między sobą...
Źródło: topranking.pl/1724/powiaty,kwiatek,legislacyjny,ml.php


Temat: W czwartek w "Gazecie" mapa Gór Świętokrzyskich
Hehehe. Juz jestem. Wyprzedziłeś mnie, bo trochę rowerowałem przed wieczorem. A miałem napisać: MAMY RACJĘ. SKALA JEST 1 cm/110m czyli ja mam rację, A NA MAPIE 1 CM ODPOWIADA 1,1 KM czyli Ty masz rację. Reasumując obaj mamy rację. Ale faktycznie nie zauważyłem wczoraj błędu drukarskiego. Namęczyłem sie, żeby policzyć cyferki, bo są dziwnie zgrupowane, a wystarczy przecież uwazniej spojrzeć na mapę, żeby zauwazyć niewielkie odległości między miejscowościami i zorientować się w błędzie. Tak czy owak redakcja GW zrobiła sobie reklamę, bo jak się okazuje wielu chciałoby mieć dobrą mapę G.Świętokrzyskich (nawet ja też). Pozdrawiam i życzę przyjemnego łażenia nawet bez mapy GW. :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,6789407,6789407,W_czwartek_w_Gazecie_mapa_Gor_Swietokrzyskich.html


Temat: Ech...Poczta Polska...:-(
...list, czasami zdarza sie ze tamtejszy listonosz zapomina o tej kartce)                              zaba Waldek "JakeC" Bulkowski wrote: | Ech, a kiedyś było tak pięknie... | Na list wysłany w poniedziałek rano dostałem odpowiedź we wtorek!!! | Poważnie!!! Wysłałem rano, kolega dostał w ten sam dzień wieczorem i wrzucił | do skrzynki odpowiedź w ten sam dzień... | Odległość pomiędzy miejscowościami 100 km bez bezpośredniego połączenia | PKP - jednak jak się Poczcie chciało to można było, a teraz :( Ja miałem to samo ale w większej skali - duża paczka wysłana z miejscowości odległej o 60 km od Wrocławia do Warszawy doszła w 1.5 dnia (nadana w poniedziałek po południu, była u mnie w domu w środę rano). Jak rozumiem, teraz to już przeszłość-( -- Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are...
Źródło: topranking.pl/1578/ech,poczta,polska.php


Temat: skrypt z wynikiem
Dnia Mon, 15 Oct 2007 19:12:37 +0200, Ekotom napisał(a): | Baza skladac sie bedzie z 20 wsi. | Pozdrawiam | moze zamiast tworzyc jakis swoj twor moze skorzystasz z jakiegos api moze | google maps to ma, wiem ze microsoft earth ma takie cuda posiada jak | mierzenie odleglosci pomiedzy miejscowościami. wolalbym skrypt ze wzgledu na mala ilosc danych. Kolego, jak na razie ilość danych jest nawet BARDZO MAŁA czyli zero.
Źródło: topranking.pl/1305/skrypt,z,wynikiem.php


Temat: CZy mając plan impulsowy w Tele 2
To już brzmi sensownie. Nieraz odległości między miejscowościami tej samej strefy wynosi kilkadziesiąt kilometrów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,759,37936911,37936911,CZy_majac_plan_impulsowy_w_Tele_2.html


Temat: Mapa Polski
Mapa Polski Poszukuję jakiegoś programiku albo internetowej mapy Polski gdzie będę mógł sprawdzić odległość między miejscowościami Z góry dzięki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,58315015,58315015,Mapa_Polski.html


Temat: Podanie do władzy
Aha.I literki mniejsze w druku i jakoś tak odległości między miejscowościami się zwiększyły...jak to się wszystko - panie - zmienia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14722,100250014,100250014,Podanie_do_wladzy.html


Temat: Ech...Poczta Polska...:-(
...| Ps. A o spowalnianiu zwykłych listów wspomniała mi znajoma pracująca na | poczcie.... To widac od razu. Przed wprowadzeniem 'priorytetu' list z jednego miasta do innego szedl jeden dzien (czasami dwa). Teraz 3 dni to jest standard. Ech, a kiedyś było tak pięknie... Na list wysłany w poniedziałek rano dostałem odpowiedź we wtorek!!! Poważnie!!! Wysłałem rano, kolega dostał w ten sam dzień wieczorem i wrzucił do skrzynki odpowiedź w ten sam dzień... Odległość pomiędzy miejscowościami 100 km bez bezpośredniego połączenia PKP - jednak jak się Poczcie chciało to można było, a teraz :( 3mcie się.
Źródło: topranking.pl/1578/ech,poczta,polska.php


Temat: małopolskie Bielsko i śląska Biała
...papieża Celestyna III, kierowanej do króla Kazimierza Sprawiedliwego, w której papież zatwierdza wszystkie przywileje Kanoników Regularnych na Piaskach we Wrocławiu. Można w niej odczytać, że kanonicy ci mieli "thaberna in Cromolau", czyli karczmę w Kromołowie. Należy pamiętać, że dawniej karczma oprócz popularnie znanej obecnie funkcji była miejscem narad i spotkań. Niejednokrotnie też ze względu na duże odległości między miejscowościami w parafii a kościołem, zdążająca do niego w dni świąteczne ludność znajdowała w tabernach noclegi. Z pewnością fakt istnienia tu taberny należy łączyć z przebiegającym przez osadę szlakiem handlowym. W okresie tym osada należała do jej założycieli Kromołowskich, a przypuszczalnie właściciel dóbr nadał tabernę klasztorowi, gdyż nie było tu jeszcze miejscowego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,16666307,16666307,malopolskie_Bielsko_i_slaska_Biala.html


Temat: Koszt dziennego oświetlenia
...jest świecenie świateł w korku, ale jaką masz pewność, ze nie zapomnisz ich załączyć, kiedy będziesz jechał dłuższy odcinek drogi lub wyjedziesz poza miasto ? Z kolei nakazywanie jazdy na światłach tylko poza terenem zabudowanym także jest bezsensowe, ponieważ ludzie będą nagminnie zapominać o włączaniu tych świateł, zwłaszcza tzw. niedzielni kierowcy i ci, którzy jeżdżą tylko po mieście. Nie mówiąc już o sytuacji, kiedy odległości pomiędzy miejscowościami są niewielki lub nie wiadomo, gdzie jest teren zabudowany, a gdzie nie np. Trójmiasto, Śląsk. Ponad to nawet w terenach zabudowanych wystepują drogi, na których dopuszczalne są prędkości nawet 90km/h i tam wypadało by już te światła włączać. Dlatego też dobrym rozwiązaniem jest nakaz świecenia oraz zezwolenie na wyłączanie świateł w "korku".
Źródło: topranking.pl/1611/koszt,dziennego,oswietlenia.php


Temat: Dlaczego Polonia olewa cieplym moczem wybory w Polsce ??
...o tym Marek Popowicz-Watra: Z tego co się orientuję to frekwencja będzie niższa, i to znacznie, od poprzednich wyborów. Powodem jest oczywiście konieczność rejestrowania i z tego właśnie powodu na listę w Konsulacie Generalnym w Toronto zapisało się li tylko około 1 600 obywateli polskich z ważnymi paszportami. Wbrew wcześniejszym sugestiom Polskiego Radia Toronto konsulat nie otworzył większej liczby punktów wyborczych, a odległości miejscowości, w których zamieszkują Polacy od konsulatu w Toronto wynoszą od 100 do 1000 km. Tym nie mniej w Toronto i najbliższych okolicach mieszka ok. 400 tys. naszych rodaków, którzy te szczególnie wybory totalnie lekceważą. Pierwszym, i najważniejszym, powodem jest oczywiście zniechęcenie do wszystkich polskich partii politycznych i zawód jaki sprawił AWS. Kolejną przyczyną niskiej frekwencji...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,297178,297178,Dlaczego_Polonia_olewa_cieplym_moczem_wybory_w_Pol.html


Temat: odległości między miastami
odległości między miastami Orientuje się może ktoś, czy istnieje strona internetowa, na której można by znależć odległości miedzy miejscowościami w Polsce? Nie chodzi mi o takie oczywiste typu-od Gdańska do Zakopanego, tylko taką, na której znajdę między dwiema dowolnymi miejscowościami, czasem niedużymi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,192,37146290,37146290,odleglosci_miedzy_miastami.html


Temat: Geniusze i zatrzymywanie na zjazdach (długie)
...srodkiem pasa wzdluz kompletnie nieoswietlony ( ;) duzy pies . szybkie odbicie na prawy pas + 2 kontry bo byl to manewr zbyt gwaltowny nawet jak na suchy asfalt. - wawa-krakow - 3 lata temu - , okolice kielc, na obwodnicy w srodku nocy kompletnie nieoswietlony z tylu maluch, z przodu mial tylko pozycyjne. odblaskow praktycznie z tylu nie bylo widac do ostaniego momentu. akurat tak sie zlozylo ze nic nie jechalo z przeciwka ..... - jordanow - krakow - 4 lata temu- , droga wiejska . odleglosc miedzy miejscowosciami ok 5 km, droga bardzo dobrze znana , czesto jezdzilem tamtedy do kolegi, teren poza obszarem zabudowanym, dokladnie w polowie miedzy tymi miejscowosciami, srodek lasu. predkosc ok 90 kmh. w pewnym momencie cos mnie tknelo zeby wlaczyc dlugie i zobaczylem 2 pijaczkow zataczajacych sie z pobocza dokladnie pod moje kola , tak 1.5 m od prawej krawedzi jezdni. gdybym dlugich nie wlaczyl - tak bez powodu - zahaczylbym na 100%...
Źródło: topranking.pl/1609/geniusze,i,zatrzymywanie,na,zjazdach,dlugie.php


Temat: daza odległości
Użytkownik sokrates <sokra@pf.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3bf0ca5@news.vogel.pl... | Witam ... | Pewnie wiele razy byl walkowany  ten temat, chodzi mi o bazę danych | zawierajaca | odleglosci miedzy miejscowosciami ... | Czy ewentualnie ktos moglby mi powiedziec gdzie i co mam szukac .. Kiedyś były plany na grupie aby zrobić taką bazę
Źródło: topranking.pl/1255/daza,odleglosci.php


Temat: Algorytmy genetyczne ?
...postów o koszty numeryczne znanych algorytmów, ponieważ kiedyś całkiem przypadkiem napisałem procedurę klastrowania która w wyniku daje rozwiązanie TSP. Metoda jest całkiem trywialna i nie przypuszczam abym coś wymyslił nowego. Ale jest niezwykle prosta i może z tego powodu warta wykorzystania. Jeszce jedno mogę sprawić jakieś demo metody ale mam pytanie czy szerokości i długości geograficzne dobrze odwzorowują na płaszczyżnie (mapie) odległosci miedzy miejscowosciami ?. Czy trzeba to przeliczać, jeżeli tak to jak ?. pozdrawiam Andrzej Kmicic
Źródło: topranking.pl/1814/83,algorytmy,genetyczne.php


Temat: czas, predkosc, zadanie, please help
"Maciek" <mac@elkomtech.com.pl.nospamwrote in message Użytkownik "()l()" <o@STOPSPAM.poczta.onet.plnapisał w wiadomości | Odleglosc miedzy miejscowosciami A i B wynosi 19km. | Z A do B wyjechal kolarzz pewna stala predkoscia. Niech sie ta predkosc nazywa v. | W 15 min. po nim w tym samym kierunku | wyjechal samochod i po 10 min jazdy dogonil kolarza. A wiec do chwili pierwszego spotkania samochod jechal 10 minut, a kolarz 25. I przejechali te sama odleglosc (skoro sie spotkali) Stad predkosc samochodu  V = 25/10 * v = 2,5 * v. | Samochod nie zatrzymujac sie , pojechal dalej do B | i zaraz...
Źródło: topranking.pl/1847/czas,predkosc,zadanie,please,help.php


Temat: "Dom na stacji Świdnik"
...Wołyniu: - Pochodzimy z kolonii dzierżawnej pana Jałowickiego, 12 km od Ostroga nad Horyniem. Wiele od tego czasu przeszłam i przeżyłam. Przecież urodziłam się jeszcze za cara. Jestem więc prawie równolatka z tą stacją, która też za Mikołaja powstała. Pamiętam, jak książę w Ostrogu, swoim mieście, kościół budował. Do tej świątyni 12 kilometrów na nasz ślub jechaliśmy, a były to czasy, że albo furmankami, albo pieszo, na bosaka się odległości między miejscowościami pokonywało. Pamiętam do dziś, gdzie w wielkim ołtarzu Matka Boska, gdzie Chrystus, a gdzie św. Antoni miejsca swoje mieli. Pamiętam domostwo dziedzica. Jakiś czas później w Krakowie Piłsudskiego widziałam. Widziałam też, jak Niemcy na front wschodni jechali. Eleganccy, pod kancik, wszyscy tak pięknie jak nasi piloci poubierani. A potem patrzyłam, jak wracali obdarci i zdruzgotani przez rosyjską...
Źródło: topranking.pl/1576/dom,na,stacji,swidnik.php


Temat: czas, predkosc, zadanie, please help
Odleglosc miedzy miejscowosciami A i B wynosi 19km. Z A do B wyjechal kolarzz pewna stala predkoscia. W 15 min. po nim w tym samym kierunku wyjechal samochod i po 10 min jazdy dogonil kolarza. Samochod nie zatrzymujac sie , pojechal dalej do B i zaraz wrocil. W drodze powrotnej po uplywie 50min od wyjazdu z A spotkal powtornie kolarza. Wyznacz predkosc kolarza i samochodu. --------- Siedze juz baardzo dlugo nad tym i nic nie wychodzi... Nie wiem od czego zaczac... A...
Źródło: topranking.pl/1847/czas,predkosc,zadanie,please,help.php


Temat: skrypt z wynikiem
...zrobic skrypt w ktorej bylaby baza slow, w ktorej po zapytaniu skrypt odpowiedzialby liczbowo np. na podstawie dlugosci drogi: wpisuje w okienku miasta: "Warszawa Wrocław" klikam na wynik i wyswietla sie dlugosc w km np. "najkrotsza 400 km i szybka 380 km" Baza skladac sie bedzie z 20 wsi. Pozdrawiam moze zamiast tworzyc jakis swoj twor moze skorzystasz z jakiegos api moze google maps to ma, wiem ze microsoft earth ma takie cuda posiada jak mierzenie odleglosci pomiedzy miejscowościami.
Źródło: topranking.pl/1305/skrypt,z,wynikiem.php


Temat: najblizsze miejscowosci
witam, zagadnienie: obliczanie odleglosci pomiedzy miejscowosciami dane wejsciowe: wspolrzedne geogr. miejscowosci (x, y) ilosc najblizszych miejscowosci (10) szukane: odleglosc w km (z dokladnoscia do 10m) do najblizszych od jednej konkretnej pytanie: jak to zrobic? hint: dane sa przechowywane w bazie mysql
Źródło: topranking.pl/1305/najblizsze,miejscowosci.php


Temat: w którym roku będą jeżdzili nowe tramwaje?
...do przejazdu przez trzy i więcej miejscowości - będzie kosztował 4 zł. Tyle też będą musieli zapłacić pasażerowie zaopatrujący się w bilet u kierowcy. KZK GOP wprowadziło na stałe do swojej oferty postanowienia wakacyjnej promocji, zgodnie z którą najdroższy bilet jednorazowy jest ważny przez 60 minut z przesiadkami. To dobre posunięcie, ale biorąc pod uwagę częstotliwości kursowania pojazdów w regionie oraz znaczne odległości pomiędzy miejscowościami okres ten winien być wydłużony np. do 90 czy też 120 minut. W ten sposób powstałby wygodny przesiadkowy bilet, umożliwiający dojazd np. do urzędu, załatwienie własnej sprawy i powrót do domu. Zmiany objęły bilety jedno- i dwudniowe, które obecnie obowiązywać będą przez (odpowiednio) 24 i 48 godzin. To niewątpliwie krok naprzód, który uelastycznia w części górnośląską...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,120,52139193,52139193,w_ktorym_roku_beda_jezdzili_nowe_tramwaje_.html


Temat: "To wina drog". Mamy juz czarno na bialym.
marecki-34 napisał: > Tylko, że w linii prostej (a i to nie zawsze) poruszają się samoloty. Nie. W linii prostej sa rzeczywiste odleglosci miedzy miejscowosciami. Jesli ktos do klienta odleglego o 100 km wybiera droge o dlugosci 160 km (bo mu bardziej odpowiada nawierzchnia i komfort) to chyba jest jego problem i wybor. Nie bardzo rozumiem, dlaczego przy porownywaniu czasu przejazdu z miejscowosci A do B i z C do D mielibysmy brac ta, duzo wieksza odleglosc, choc rzeczywista odleglosc miedzy A i B jest taka sama jak miedzy C i D? > W dyskusji o bezpieczeństwie i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,510,100815567,100815567,_To_wina_drog_Mamy_juz_czarno_na_bialym_.html


Temat: NTG :( Kto zna Autoroute ?
Witam W Autoroute wyszukuję odległości między miejscowościami. Dużo tego więc chciałbym robić to zbiorowo. Nie ma takiej możliwości albo ja o tym nie wiem bo program angielski. A może da się Excel'owską funkcją lub makrem czytać bazę danych Autoroute? Może Access'em da się to zrobić? Pozdrawiam Tosiek
Źródło: topranking.pl/1221/ntg,kto,zna,autoroute.php


Temat: Obliczanie odległości drogowych
cześc. Czy istnieje jakiś darmowy program do obliczania odległości pomiędzy miejscowościami w Polsce. Jeżeli nie to skąd można zaciągnąć jakiś "niedarmowy" Z góry dzięki
Źródło: topranking.pl/1318/obliczanie,odleglosci,drogowych.php


Temat: baza odleglosci drogowych
Witam chce ze swojej aplikacji w php wysylac zapytania do serwera, na ktorym jest zainstalowana baza danych z odleglosciami drogowymi, i uzyskiwac w odpowiedzi odleglosc w km (plik XML).. czy ktos z Was wie, gdzie mozna kupic taka baze lub gdzie mozna wykupic usluge, ktora bedzie obslugiwala wysylane z przegladarki zapytania o odleglosci miedzy miejscowosciami w Europie? interesuje mnie tylko odleglosc - bez rysowania mapek itp. Pozdrawiam D.
Źródło: topranking.pl/1253/baza,odleglosci,drogowych.php


Temat: Moje refkleksje o cellinfo
...spoglądałem co chwila na wyświetlacz telefonu aby zobaczyć co Idea napisała. Wnioski są takie: - dokładnie skazuje nazwę miejscowości - jest lepsze niz w plusie bo nie ma tekstów ala Podkarpacie. - jest jeden minus cell info nie działa w całym kraju - w Rzeszowie n.p jest dalej Polska Ja jechalem Łomża - Warszawa [droga smierci:) wszyscy znaja:P] i bylo ok.. Wkurzaja te Wap Idea i ...WAW... itd;) Ale ogolnie bylo ok [chociaz odleglosci miejscowosci od tego co pisalo na wyswietlaczu tez byly niemale]
Źródło: topranking.pl/1690/moje,refkleksje,o,cellinfo.php


Temat: gdzie z dzieckiem na poludnie europy w maju?
...dwa lata temu z Neckermannem w hotelu grupy Iberostar.Mój synek miał wtedy też 4 lata. Do dziś bardzo miło wspominam ten wyjazd. Co jest ważne: plaża przy hotelu, codziennie animacje dla dzieci takie mini disko, a także mini klub, gdzie mozna chwilę zająć dziecko zabawą. Na miejscu w hotelu jest lekarz, co jest ważne podczas pobytu z dzieckiem.Dobra infrastruktura, dużo placów zabaw wokół hoteli, wygodne chodniki do jazdy z wózkiem. Odległości między miejscowościami nie są duże i spokojnie można robić wycieczki lokalnymi autobusami, a jednodniowa wycieczka po atrakcjach wyspy nie jest męcząca i można ją zrobić z dzieckiem. Na dziecku robi duże wrażenie delfinarium koło Palma Majorca. Chętnie odpowiem też na inne pytania. Pozdrawiam Bożena
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,4363306,4363306,gdzie_z_dzieckiem_na_poludnie_europy_w_maju_.html




 
 
Podobne
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates